
Laroy Group in een gloednieuw jasje
in CorporateWe waarderen onze 60-jarige geschiedenis, maar we zijn er ook trots op dat we een vooruitstrevende organisatie zijn, die verandering omarmt en stimuleert. We willen dit gevoel ook graag met ons merk weergeven.
De afgelopen jaren heeft Laroy Group zich ontplooid tot een stevige en betrouwbare partner in de wereldwijde huisdierensector. Ook de komende jaren spelen we verder in op deze trend waarbij onze verschillende ‘huizen’ centraal staan.
Meer weten over home @ Laroy Group >
Daarom stellen wij met trots deze gloednieuwe en frisse visuele make-over voor!
Met de vernieuwde ronde vormen straalt Laroy Group dynamiek en persoonlijkheid uit. Het past bij de koers en ambities die het bedrijf heeft om verder te groeien als één van de meest toonaangevende producenten en leveranciers van kwaliteitsvolle huisdierproducten.
Het logo werd in een nieuw jasje gestoken en de visuele identiteit ontvouwt zich op allerlei verschillende communicatietoepassingen in een éénduidige stijl. Dit zal u ontdekken in de new items folder met allerlei extra features, een overzichtelijke e-update, de sociale media kanalen, op de vernieuwde beursstand etc., … Verder wordt er gewerkt aan het optimaliseren van de website zodat u nog éénvoudiger kan vinden wat u zoekt.
Onze ambitie is om bij Laroy Group een familiebedrijf op menselijke schaal te zijn. Een ‘Thuis’ voor onze medewerkers, klanten en leveranciers waar we rekening houden met iedereen. Samen zetten we stappen vooruit naar een succesvolle toekomst.
Meer weten over onze geschiedenis >